نماینده مردم تفرش در مجلس: رصدخانه تفرش راه اندازی می‌شود

پایگاه خبری تفرش:

عباس صلاحی/ نماینده تفرش

 نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس‌ شورای‌ اسلامی قرار است‌ اعتباری را برای راه‌اندازی رصدخانه تفرش به این شهرستان اختصاص دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، عباس صلاحی ظهر امروز در چهل و پنجمین کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استان مرکزی با اشاره به قدمت تاریخی تفرش اظهار کرد: شهرستان تفرش دارای قدمت تاریخی بوده که با احداث دانشگاه در سال 67 قرار بود این شهرستان به یک قطب دانشگاهی در استان تبدیل شود.

وی افزود: جاذبه گردشگری و آئین‌های مذهبی تفرش یکی از ملاک‌هایی است که می‌توان این شهرستان را به بهترین نحو مدیریت کرد.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های این شهرستان گفت: تفرش در زمینه‌های گوناگون ظرفیت‌های بالای دارد که با دارا بودن این ظرفیت‌ها هنوز نتوانسته جایگاه خود را در حوزه فرهنگی پیدا کند.

صلاحی تصریح‌کرد: این شهرستان از رتبه پایینی برخوردار بوده که مسئولان استانی باید در راستای بهبود وضعیت آن اقداماتی را انجام دهند.

وی افزود: باید تلاش کنیم تا افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی توانمند شوند نیز در این شهرستان حاشیه‌نشین ندارد و هنوز با گذشت زمان فرهنگ وهویت خود را حفظ کرده است.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم همکاری بانک‌ها گفت: زمانی که سرمایه‌‌گذاران تسهیلاتی را از سوی بانک‌ها در اختیار نگرفتند راه اندازی هتل و مراکز تفریحی را متوقف کرده‌اند.

صلاحی تصریح کرد:مشکلات موجود در تفرش سبب شده است شهرستان در رتبه‌ پایین عدالت اجتماعی قرار گیرد، مجلس‌ شورای‌ اسلامی اعتباری را قرار است‌ برای راه‌اندازی رصدخانه تفرش به این شهرستان اختصاص دهد.

وی افزود: امیدواریم هفته فرهنگی فرصتی باشد تا موانع موجود و مشکلات پیشرو و ظرفیت‌های این شهرستان را منعکس کنیم.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 15:55 | نویسنده : میثم اله وردی |